woensdag 31 december 2008

Kantoor Totaal Nederland

Velen weten het al, hoe U de best betaalbare inriching meubelen voor uw kantoor kan vinden en nog besparen op de koop toe.

Een probleem waar een ondernemer tegen aan loopt, bij het begin van de carriere of wanneer de huidige kantoor ruimte echt te klein is geworden.
De zoektocht naar een nieuwe kantoorruimte kan beginnen en wanneer deze is gevonden komt de vraag: hoe pakken we deze projectinrichting aan?
Met andere woorden: waar komen de bureau`s, hangmappenkasten, ordnerkasten, etc. te staan?

Aan wat voor eisen moeten deze kantoormeubelen voldoen, b.v.: wat voor bureaustoelen moet ik hebben om aan de gestelde normen te voldoen?Wanneer het directiemeubilair ook aan vervanging toe is heeft men een hele klus.

Wordt het een nieuwe of tweedehands inrichting?
Om hierop een antwoord te geven kijkt men alleereerst naar het beoogde budget, want een verhuizing of inhuizing kan zeer kostbaar zijn.Eigenlijk is er geen tijd om te verhuizen en dit heeft al menige ondernemer de zaak gekost,omdat de kosten niet meer in de hand te houden waren.

Een expert bewijst dat er een grote besparing van 20 tot 50% mogelijk is.
Het in de hand nemen van een expert heeft als voordeel dat deze onafhankelijk is en voor de onderneming de beste deal uit het vuur weet te slepen.

Hoe de inrichting op eenvoudige wijze voor te bereiden kunt u zien in de gratis checklist, die in 8 stappen uitlegd hoe dit aan te pakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor u reactie.

Met vriendelijke groeten,

Han Gruijters